Wednesday, December 23, 2009

* Memperkenalkan Nid@ Acar Buah Delights


Salam sayang buat pengunjung,

Nid@ Acar Buah Delights ialah acar buah resepi tradisional Melaka.

Untuk resepi ini, saya menggunakan bahan-bahan berkualiti premium, tiada ungkapan "Nak untung lebih" atau "nak cut cost", dan yang seerti dengannya, kerana saya ingin menyediakan resepi acar buah yang terbaik untuk anda.

Sudah ramai yang merasa kelazatan rasa acar buah ini.

Sudah ramai yang mengakui kelazatannya, dan tak kurang pula yang memuji kerana tiada bawang sebiji-sebiji di dalamnya, dan asam-asam yang saya gunakan memang asam-asam yang sedap-sedap belaka. Pastilah begitu, kerana sudah saya katakan tadi, tiada ungkapan "nak cut cost" waktu saya menyediakan resepi.

Malahan, ada orang yang cerewet makan dan dulu tidak suka makan acar buah pun sudah terpaut dengan acar buah ini.

Jika anda juga ingin merasa kelazatannya, sila hubungi saya.

InsyaAllah, anda tidak akan hampa.


Salam sayang,
Nida
016 - 968 9754

No comments:

Post a Comment